Англичанка се буди посред нощ в малък хотел в беден чуждестранен град, където се води гражданска война. Тя има треска и се опитва да си спомни защо се е върнала в тази плашеща страна. През нощта спомените й я връщат към щастливото й детство и не по-малко щастливите си дни като зряла жена – любезна, работлива професионалистка, радваща се на живота, обичаща музиката, изкуствата, семейството и приятелите си. Спомня си и необичайните събития, довели я до този хотел и кака хората, които е срещнала са променили разбиранията й за света. Постепенно спомените й я изправят пред ново, неприятно възприятие за себе си и живота си. С настъпването на утрото треската й стихва. Осъзнавайки най-накрая собствената си отговорност за насилието над бедните, тя достига до честна преценка за това коя е всъщност.
"В Треската вечно търсещата Ванеса Редгрейв привнася рядко срещана достоверност на монолога на Уолъс Шоун и разкрива разтърсващото преосмисляне на разбиранията на една "привилегирована зяпачка" от Запад при сблъсъка й с бедността, експлоатацията и Карл Маркс. Радикалната политика рядко е била представяна така директно, въпреки че появата на режисьора на Фаренхайт 9/11 Майкъл Мур, ще даде на зрителите ключ към искрения тон на филма."
Дебора Йънг, сп. “Variety”
|